Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Καλημέρααααα!!!!!

Καταρχήν να σας ευχαριστήσω για όλα τα σχόλια, θα σας απαντήσω μόλις επιστρέψω στη βάση μου...
Μέχρι τότε όμως θα σας ανταμείψω με τον Μαγειρούλη...
Εν όψει της καινούριας κουζίνας που ετοιμάζεται, και αφού οι εργασίες καλά κρατούν, κάτι πρέπει να κάνω και εγώ ανάμεσα στα πλακάκια, τα τσιμέντα και τα έπιπλα...
Και αφού ετοιμάζουμε κουζίνα ένα διακοσμητικό επιβάλλεται...
Αρχικά ζωγράφισα το σχέδιο σε λευκό χαρτί Α4 και επειδή δεν χώρεσε, κόλλησα και ένα δεύτερο με χαρτοταινία.









Τόνισα περιγράμματα και λεπτομέρειες, έβαλα και λίγα χρώματα για να έχω μια ιδέα στο τι να περιμένω.
Το έκοψα για να έχω έναν οδηγό - πατρόν, για να μπορέσω να το περάσω στο ξύλο, νοβοπάν θαλάσσης, αυτή τη φορά.





Και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...
Σέγα, σταθερό χέρι, υπομονή και κόπηκε...


Τρίφτηκε, τονίστηκαν οι λεπτομέρειες, βάψιμο με άσπρο ακρυλικό, λίγο τρίψιμο ακόμη, και ξανά σχέδιο για να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά του ο Μαγειρούλης μου.








Και εδώ ξεκινάει το βάψιμο, πινέλα, χρώματα και αλλαγές....


Τέλος,  αφού του έδωσα τελική μορφή και κατέληξα στα χρώματα, στέγνωμα, πέρασμα με βερνίκι και έτοιμος για κρέμασμα...



Εγώ και ο Μαγειρούλης θα επανέλθουμε σύντομα, ελπίζουμε... (αχ αυτές οι ιδέες μου για ανακαινίσεις...)..Μέχρι τότε να περνάτε όλοι τέλεια....













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου