Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Καλησπέρα!!!
Να' μαι και εγώ...Με έφαγαν οι βόλτες το ξέρω, αλλά παράλληλα έψαχνα και δωράκι για τη φίλη μου που παντρεύεται..Το δίλημμα μεγάλο, αλλά ευτυχώς το κορίτσι μου, με έσωσε...
-Φιλενάδα δε βρίσκω βιβλίο ευχών..Δε μ΄αρέσει τίποτα, την άκουσα ένα πρωινό να τσιρίζει στο τηλέφωνο!!!
- Μη σκας, κάτι θα βρούμε και στην ανάγκη θα φτιάξουμε, της απαντούσα...
Ψάχναμε, ψάχναμε τίποτα...Μέχρι που βρήκαμε ένα, αλλά η τιμή του ξέφευγε από το ποσό που υπολόγιζε το γλυκό μου ζευγαράκι..
Την κάναμε λοιπόν την απόπειρα, αφού βγάλαμε φωτογραφία από το δείγμα που μας άρεσε...
Και η προσπάθεια ξεκίνησε...
Δαντελίτσα, γάζα, λευκή κορδέλα, χρυσό κορδόνι, λουλουδάκι από πολυμερικό πηλό, και κάτι χαντρίτσες από ένα μπλουζάκι παλιό, χρώματα που μας παίδεψαν αρκετά... και ......Έτοιμο!!! Και το καλύτερο με λιγότερο από τα μισά χρήματα....!!!!


Φιλενάδα μου να ζήσετε και να μη ξεχνάτε το μυστικό του γάμου...:Να ερωτεύεστε πολλές φορές, πάντα με τον ίδιο άνθρωπο...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου