Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Καλησπέρα και από μένα!!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες με μια μικρή καθυστέρηση...αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ!!
Ετοίμασα και εγώ το δωράκι για τη μανούλα μου, αλλά ακόμη δεν το παρέλαβε, μιας και το τέλειωσα μόλις..
Μια εικόνα του Αη Γιώργη με σκοπό να την έχει καλά και να είναι δίπλα μου..
Ένα κομμάτι ξύλο, που μου το είχε φέρει ο μπαμπάς μου, στα νιάτα μου, με σκοπό να το ζωγραφίσω..Τότε τον αγνόησα, τώρα που δεν τον έχω δίπλα μου, είπα να το τιμήσω..Και αν με βλέπει από κει ψηλά, ελπίζω να ΄ναι περήφανος...




Έτσι λοιπόν, σχεδίασα το περίγραμμα της εικόνας, που είχα σκοπό να τοποθετήσω, το έβαψα με άσπρο ακρυλικό..


Στη συνέχεια το πέρασα με ατλακόλ και σπάτουλα, δημιουργώντας γραμμές,


Πέρασα την εικόνα με τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο, και αρκετές στρώσεις ατλακόλ ξανά και ξανά..


Εδώ έβαλε το χεράκι του και ο αντρούλης μου, γιατί ως μοντελιστής με προμήθευσε με τα μεταλλικά του χρώματα, και ξεκίνησε το βάψιμο με σφουγγαράκι ταμποναριστά,


Έπειτα κολλήθηκε η εικόνα με την τεχνική του decoupage,


Έγινε το πλαίσιο, με λωρίδες αλουμινόχαρτου, βάφτηκε και ...

Ιδού το αποτέλεσμα....
Μανούλα ελπίζω να την ευχαριστηθείς και σου ετοιμάζω και άλλη...

Καλό απόγευμα σε όλους!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου