Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Υπέροχη Παρασκευή σε όλους!!!!

Καλημέρα σε όλους !!!

Γλυκό μου παρεάκι εύχομαι να σας βρίσκω όλους καλά...

Σε ένα διάλειμμα από τις προετοιμασίες των Χριστουγέννων και τη ρουτίνα της καθημερινότητας, είπα να ρίξω μια ματιά στη συλλογή των γραμματοσήμων μου...Ναι είμαι από αυτούς που μαζεύουν μετά μανίας γραμματόσημα...Το κόλλησα από τον μπαμπά, σε λίγο μικρότερο βαθμό βέβαια...

Μέσα στο πλήθος των γραμματοσήμων λοιπόν, ξεχώρισα και κάτι που αγαπώ...Παραμύθια....και για την ακρίβεια, γραμματόσημα με τους μύθους του Αισώπου...Τα άφησα και εγώ στην άκρη και σκεφτόμουν τι θα τα κάνω.. Και τσουπ...ο μάστορας του σπιτιού, σκάει μύτη με μηχάνημα πλαστικοποίησης.. Μετά τις πρώτες κλασικές γκρίνιες που αγοράζει ότι τρελό βρίσκει..Θέλησα να τους εκμεταλλευτώ..Και το μηχάνημα και τον αντρούλη για να το συνδέσει...

Πλαστικοποιήθηκαν τα γραμματόσημα μου, κόπηκαν με ψαλιδάκι χειροτεχνείας, τρυπούλα, μπήκαν και τα κρικάκια και ....ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ.....σας παρουσιάζω τα σκουλαρίκια μου......



Love them...δεν τα βγάζω από πάνω μου...μέχρι να μείνω χωρίς αυτιά, μιας και η μικρή τσιχλόφουσκα αρέσκεται να τα τραβάει...

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας γλυκοφιλώ και σας εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου