Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Πάντα μου άρεσαν οι χειροτεχνίες, η ζωγραφική και γενικώς ό,τι μπορούσα να δημιουργήσω με τα χέρια μου..Ποτέ όμως δεν είχα σκεφτεί να κάνω ένα blog ή να κρατήσω όσα έκανα,συνήθως όλα γίνονταν δώρο σε αγαπημένα πρόσωπα, όμως ποτέ δεν είναι αργά..Έτσι νομίζω δηλαδή..
Όταν λοιπόν μου έγινε η πρόταση να γίνω νουνά, όλη η δημιουργικότητα σαν να ξαναξύπνησε ξαφνικά..Και αφού ήθελα να τα κάνω όλα μόνη ξεκίνησα να συλλέγω ιδέες μέχρι να καταλήξω στο τι μου άρεσε για τον μικρό μου πρίγκηπα..Το αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών θα σας το παρουσιάσω παρακάτω.

Μπομπονιέρες Βάπτισης

Αυτές λοιπόν είναι ένα δείγμα από τις μπομπονιέρες του μικρού μου πρίγκηπα για τους μικρούς και τους μεγάλους φίλους του, που τον τίμησαν εκείνη την ημέρα..Βαζάκια με σπιτικά γλυκά κουταλιού και ξύλινο παζλ με κορδέλες και κουφέτα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου